1. Jakie są godziny otwarcia restauracji?

Nasza restauracja jest otwarta w godzinach:

poniedziałek – czwartek (12:00 – 21:00)
piątek - sobota (12:00 – 22:00)
niedziela (11:00 – 21:00)

2. Czy oferują Państwo dania na wynos lub z dostawą?

Tak, oferujemy możliwość zamówienia dań na wynos lub z dostawą. Zamówienia można składać telefonicznie lub online.

3. Czy w restauracji dostępne jest menu dla dzieci?

Tak, posiadamy specjalne menu dla dzieci, które zawiera m.in. zupę pomidorową z makaronem, mini schabowego z frytkami oraz naleśniki z serem lub konfiturą.

4. Czy oferują Państwo dania wegetariańskie lub wegańskie?

Tak, nasze menu zawiera opcje wegetariańskie. W przypadku dań wegańskich prosimy o wcześniejszy kontakt, abyśmy mogli dostosować ofertę do Państwa potrzeb.

5. Czy w restauracji dostępne jest Wi-Fi dla gości?

Tak, oferujemy bezpłatne Wi-Fi dla naszych gości.

6. Czy można zarezerwować stolik online?

Obecnie rezerwacje przyjmujemy telefonicznie pod numerem 505-012-069.
Można również zarezerwować stolik kontaktując się z nami na Facebooku

7. Czy organizują Państwo przyjęcia okolicznościowe?

Tak, specjalizujemy się w organizacji różnego rodzaju przyjęć, takich jak chrzciny, urodziny, rocznice oraz imprezy firmowe. Posiadamy elegancką salę bankietową oraz oferujemy różnorodne menu dostosowane do potrzeb klientów.

8. Czy w restauracji dostępny jest parking dla gości?

Tak, posiadamy bezpłatny parking dla naszych gości tuż obok restauracji.

9. Czy akceptują Państwo płatności kartą?

Tak, akceptujemy płatności kartami debetowymi i kredytowymi.

10. Czy w restauracji można przebywać z psem?

Tak, jesteśmy miejscem przyjaznym dla zwierząt. Prosimy jednak o wcześniejsze poinformowanie nas o planowanej wizycie z pupilem.

11. Czy oferują Państwo catering na zewnątrz?

Tak, świadczymy usługi cateringowe na różnego rodzaju eventy i imprezy okolicznościowe. W celu omówienia szczegółów prosimy o kontakt telefoniczny.

12. Czy w restauracji dostępne są opcje bezglutenowe?

Tak, posiadamy w menu dania bezglutenowe. Prosimy o poinformowanie obsługi o swoich preferencjach dietetycznych podczas składania zamówienia.

13. Czy organizują Państwo muzykę na żywo lub inne atrakcje?

Obecnie, poza specjalnymi wydarzeniami (karnawał, dzień kobiet), nie oferujemy muzyki na żywo ani usług DJ-a.

14. Czy w restauracji dostępne są udogodnienia dla osób niepełnosprawnych?

Tak, nasza restauracja jest przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych, w tym dostęp do sali oraz odpowiednio wyposażone toalety.

15. Czy można u Państwa zamówić tort na specjalne okazje?

Tak, współpracujemy z lokalnymi cukierniami i oferujemy możliwość zamówienia tortów na różne okazje. Prosimy o kontakt z wyprzedzeniem w celu ustalenia szczegółów.

Jeśli mają Państwo dodatkowe pytania lub potrzebują więcej informacji, zachęcamy do kontaktu telefonicznego pod numerem 505-012-069 lub odwiedzenia naszej strony internetowej.